Produkt dnia
Olej Macadamia 100ml
Olej Macadamia 100ml
11,59 zł
szt.
Sól himalajska różowa mielona 1kg
Sól himalajska różowa mielona 1kg
4,49 zł
szt.
Olej jojoba golden 50ml
Olej jojoba golden 50ml
12,65 zł
szt.
Zestaw Pielęgnacyjny na Cellulitis
Zestaw Pielęgnacyjny na Cellulitis
37,88 zł
szt.
Olej Sezamowy 50ml
Olej Sezamowy 50ml
6,99 zł
Olejek zapachowy Opium Czarne 7ml
Olejek zapachowy Opium Czarne 7ml
3,99 zł
Olej z czarnuszki 50ml
Olej z czarnuszki 50ml
11,57 zł
szt.
Olej z czarnuszki 100ml
Olej z czarnuszki 100ml
16,49 zł
szt.
Zestaw Pielęgnacyjny na schorzenia skórne
Zestaw Pielęgnacyjny na schorzenia skórne
36,81 zł 35,06 zł
szt.
Pestki Dyni 250g
Pestki Dyni 250g
5,43 zł 5,19 zł
szt.
Babka Płesznik 500g
Babka Płesznik 500g
11,98 zł
Tlenek cynku czysty 100g
Tlenek cynku czysty 100g
11,15 zł
szt.
Kwasek Cytrynowy Spożywczy 1kg
Kwasek Cytrynowy Spożywczy 1kg
11,62 zł
Butelka z atomizerem 100ml - 10szt.  (1,25zł/szt.)
Butelka z atomizerem 100ml - 10szt. (1,25zł/szt.)
15,80 zł 12,50 zł
szt.
 Kwas L-mlekowy 80% czysty 250ml
Kwas L-mlekowy 80% czysty 250ml
11,65 zł
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 501-962-225.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: j.zarzecka.drogeria@gmail.com lub telefonicznie: 501-962-225. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Nowości
Wosk pszczeli żółty 25kg
Wosk pszczeli żółty 25kg
1 975,00 zł
szt.
Wosk sojowy  do świec i masażu 22,68kg
Wosk sojowy do świec i masażu 22,68kg
635,04 zł
szt.
Ksylitol Brzozowy 1kg
Ksylitol Brzozowy 1kg
36,32 zł
szt.
Sól himalajska różowa gruboziarnista 5kg
Sól himalajska różowa gruboziarnista 5kg
16,90 zł
Masło Kakaowe (Piękny Zapach) 100g
Masło Kakaowe (Piękny Zapach) 100g
13,50 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl